jueves, 26 de marzo de 2015

La por és la incertesa?


Feta per: Sevach

1 comentario:

  1. Segons la meva opinió, considero la por com una emoció i sensació de reaccionar a situacions adverses i desconegudes i que no saps ben bé com serà el resultat. Per tant, sent la por un sentiment de temor, jo enllaçaria la paraula "por" amb "incertesa", ja que, segons el meu punt de vista, les dues són estats de falta de seguretat sobre el coneixement caracteritzat pel dubte i el temor.

    Quan tu estàs davant una situació d'incertesa o de temor, sents por, sents aquella sensació de no saber el que pot passar més endavant i, per tant, sents incertesa.
    No obstant, també es relaciona la por a tenir temor a la incertesa, ja que ens sentim a vegades atrapats per aquesta però no hem de tenir-li por, al contrari, hem de reflexionar sobre la incertesa ja que ens pot donar noves oportunitats per a millorar o canviar el nostre estil de vida i superar l'adversitat.

    Si ens parem a pensar sobre la nostra vida, ens adonaríem que els nostres plans no han sortit tal i com ho vam planificar, per tant, això vol dir que tots els actes de la nostra vida estan signats per la incertesa i la probabilitat de que segons que fets es realitzin o no.

    En definitiva, al meu parer, la por si que és la incertesa, perquè si jo tinc la sensació de por sobre algun esdeveniment futur, darrere d'aquest, trobaria la incertesa, el no saber què pot passar i nosaltres hem de saber superar l'adversitat per a eliminar la incertesa i la por a la nostra vida quotidiana.

    ResponderEliminar